Chromatique nową agencją obsługującą Żubrówkę
Agencja Chromatique wygrała przetarg na całościową obsługę marki wódki Żubrówka, należącej do grupy CEDC / Maspex.
Chromatique będzie agencją wiodącą Żubrówki i będzie odpowiedzialna za strategię i wdrożenie komunikacji Żubrówki i jej submarek w zakresie: social mediów, kampanii digital, wsparcia off-trade i on-trade i aktywacji konsumenckich.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Chromatique, ponieważ zaskoczyli nas świeżym podejściem do tematu, a to jest to, czego Żubrówka potrzebuje najbardziej: świeżości i innowacyjności w komunikacji. - mówi przedstawiciel marki Żubrówka w CEDC / Maspex.
Żubrówka z nową agencją reklamową
- Repozycjonowanie i nowa komunikacja tak znanej i cenionej na całym świecie marki jak Żubrówka to dla nas ogromne wyzwanie. Jesteśmy w trakcie planowania kolejnych działań komunikacyjnych w ramach portfolio Żubrówka. Nie zdradzając zbyt wiele, tworzymy wspólnie z teamem Żubrówki bardzo ciekawe rozwiązania - mówi Ievgen Vector, associate creative director w Chromatique.
Agencja Chromatique rozpoczęła współpracę wspierając markę w działaniach promocyjnych zaplanowanych wokół launchu nowego subbrandu Fresh Żu. Pierwsze wspólne realizacje ujrzą światło dzienne we wrześniu.
Wybór agencji poprzedzony był przetargiem.
Maspex w lutym 2022 roku sfinalizował proces przejęcia polskich aktywów Roust Corporation. W wyniku transakcji firma zakupiła spółkę CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits - wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC: Żubrówki, Soplicy, Absolwenta oraz marki Bols.
Żubrówka w marcu br. zaczęła być promowana nową platformą komunikacyjną Bison Remix, autorstwa agencji Brasil. To platforma oparta na muzyce oraz łącząca sztukę i wideo w kolaże.
Dołącz do dyskusji: Chromatique nową agencją obsługującą Żubrówkę