SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chwila dla zmysłów” reklamuje Satino Lekkie (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa Satino Lekkie – nowego wariantu deserów Bakomy. Akcję pod hasłem „Chwila dla zmysłów” przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macroscope OMD.

Kampania reklamowa deserów mlecznych Satino Lekkie podkreśla, że zawierają one tylko 0,9 proc. tłuszczu i zero dodatku cukru oraz są dostępne w dwóch wersjach smakowych. Akcja ma na celu wsparcie sprzedaży produktu, który pojawił się na rynku w styczniu br. Przekaz pod hasłem „Chwila dla zmysłów” jest kontynuacją kreacji z poprzedniej kampanii Satino, prowadzonej rok temu (więcej na jej temat).




W ramach obecnej akcji 30- i 15-sekundowe wersje spotu od połowy lutego są emitowane w stacjach TVP, Polsatu i TVN oraz kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, spot zrealizowało studio Orka, a media zakupił dom mediowy Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: „Chwila dla zmysłów” reklamuje Satino Lekkie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl