SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mondelez we współpracy z Warner Bros wprowadza ciastka Oreo Batman

Na rynek trafiły ciastka Oreo Batman. To efekt współpracy marki (należy do Mondelez International) z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. Limitowana seria Oreo wspierana jest silną kampanią autorstwa agencji Carla Zuri, Publicis i Mindshare.

Nowy film o Batmanie (Warner Bros) będzie miał premierę 4 marca. W rolę tytułowego bohatera wciela się Robert Pattinson.

W ramach współpracy marki Oreo (Mondelez) i firmy Warner Bros do sprzedaży na całym świecie ciastka Oreo Batman. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce została umieszczona zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu.

Wprowadzeniu limitowanej serii ciastek towarzyszy konkurs. Aby  wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo. Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil. Wśród pozostałych nagród są projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią.

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Dołącz do dyskusji: Mondelez we współpracy z Warner Bros wprowadza ciastka Oreo Batman

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RB
Ciekawe czy tkaczyk na swojej koszulce Batmana też dorzuci logo Oreo?!
:D :D :D
0 0
odpowiedź