SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cięcia w Polskapresse. Odchodzi trzech dyrektorów z Mediów Regionalnych

Z Mediami Regionalnymi rozstaje się trzech dyrektorów: Dorota Łojewska, Mirosław Romejko i Tomasz Dąbrowski. Obowiązki dwóch z nich przejmą menadżerowie z Grupy Polskapresse, która od listopada jest właścicielem Mediów Regionalnych.

Dorota Łojewska była dotąd krajowym dyrektorem marketingu Mediów Regionalnych, w których na różnych stanowiskach pracowała od 1992 roku. Zastąpił ją Sławomir Nowak, menadżer produktów strategicznych Polskapresse, a w przeszłości dyrektor marketingu „Gazety Lubuskiej”.

Mirosław Romejko pracował w Mediach Regionalnych od 2005 roku, a ostatnio był krajowym dyrektorem rozwoju redakcyjnego. Jego obowiązki przejął Tomasz Krawczyk, dotąd zastępca krajowego dyrektora rozwoju redakcyjnego, który z firmą związany jest od 2007 roku. W przeszłości pracował też w Pro Media.

Trzeci odchodzący menadżer to Tomasz Dąbrowski, będący od września 2012 roku krajowym dyrektorem sprzedaży reklam. Wcześniej przez 12 lat pracował w biurze reklamy Presspubliki (obecnie Gremi Business Communications). Teraz jego obowiązki w Mediach Regionalnych przejął Wiktor Pilarczyk, od 2011 roku prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy, wcześniej związany z CEPD Management

Magdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowa Polskapresse, nie informuje, czy w związku z tymi decyzjami, spółka rozstała się też z innymi pracownikami.

Grupa Polskapresse stała się właścicielem Mediów Regionalnych na początku listopada br. Pierwszą decyzją wydawnictwa było mianowanie prezesem Mediów Regionalnych Dariusza Świądra, wiceprezesa i dyrektora finansowego Polskapresse (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Cięcia w Polskapresse. Odchodzi trzech dyrektorów z Mediów Regionalnych

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
No nie po to przeciez kupili, aby dokladac do interesu.
0 0
odpowiedź
User
Ja
a jakie cięcia w polskapresse? bo tu tylko mowa o mediach regionalnych. ogarnijcie się w tej redakcji
0 0
odpowiedź
User
Mamy dość
To może zajmijcie się też łódzkim Expresem Ilustrowanym. Tam ciągle dają zdjęcia tej samej dziewczyny. Tekst o sprzątaniu - ona, tekst o czytaniu- ona, tekst o gimnastyce -ona itd..,itd.... Rozumiemy, ze to dziewczyna pracownika ale bez przesady....
0 0
odpowiedź