Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście
"Twoje ulubione miejsce w mieście" - czyli kampania reklamowa siecikin Cinema City przygotowana przez dom mediowy PRO Media House.
Nazwa projektu: "Twoje ulubione miejsce wmieście"
Typ projektu: zintegrowana kampania reklamowa komunikującapowstanie pierwszego multipleksu w Zielonej Górze oraz wprowadzeniemarki Cinema City na lokalny rynek rozrywkowy.
Media: dzienniki lokalne, stacje radiowe, mix nośników outdoor,Internet, ambient media (plakaty w autobusach komunikacjimiejskiej, mimowie przebrani za słynnych bohaterów filmowychrozdający ulotki i popcorn w różnych częściach miasta, zawieszki naklamkach w zielonogórskich akademikach z dołączonym magnesem nalodówkę, naklejki na drzwiach i lustrach w toaletach szkół wyższychw Zielonej Górze.
Czas trwania: październik - listopad 2008
Autorzy kampanii: dom mediowy PRO Media House, kreacje - agencjareklamowa Innova
Zadanie agencji:
Planowanie i dobór mediów
Negocjacje cenowe
Zakup i kontrola przebiegu kampanii
Analiza pust-buy po zakończeniu działań
Grupa docelowa:
Kobiety i mężczyźni wwieku 15-35 lat oraz Rodziny z dziećmi
Mieszkańcy Zielonej Góry i okolic
Pozycja marki:
Cinema City International jest największym w EuropieŚrodkowo-Wschodniej oraz w Izraelu operatorem kin wielosalowych(tzw. multipleksów). Spółka rozwija sieć nowoczesnych kin dla 100milionów ludzi w 6 krajach. Obecnie w sieci Cinema City są 64multipleksy z 593 ekranami i 116 000 miejsc. W 8 multipleksachdziałają trójwymiarowe kina IMAX. W wybranych lokalizacjach, jakCinema Park i Hokus Pokus w Polsce, Spółka prowadzi centra edukacjii rozrywki. Kina znajdują się w Polsce, Izraelu, na Węgrzech, wCzechach, Bułgarii oraz w Rumunii. Jest najszybciej rozwijającą sięsiecią kin w Europie. W budowie znajduje się 476 ekranów w 45multipleksach. W Polsce firma jest reprezentowana przez Cinema CityPoland Sp. z o.o.
Cele kampanii:
Poinformowanie mieszkańców Zielonej Góry i okolic o otwarciunowoczesnego multipleksu kinowego.
Dotarcie z przekazem do nowych/potencjalnych widzów oraz zachęceniedo częstszych wizyt w kinie.
Pokazania nowego kina Cinema City jako komfortowego miejscapozwalającego mile spędzić czas.
Zbudowanie świadomości marki.
Realizacja:
To co było najważniejsze dlapowodzenia kampanii - to kompleksowość i wielotorowośćproponowanych rozwiązań komunikacyjnych. Wymagała tego szeroka izróżnicowana wiekowo grupa docelowa oraz chęć osiągnięcia jaknajwyższej skuteczności działań w miarę krótkim czasie.
Dlatego też PRO Media House przygotował zintegrowaną kampanięposługując się mediami tradycyjnymi - uzyskując satysfakcjonującyzasięg oraz skorzystał z możliwości ambient mediów - budując tymsamym odpowiednie zainteresowanie i emocje w gronie odbiorców.
Na potwierdzenie skuteczności tych działań jest fakt, iż była tojuż 11 kampania zrealizowana przez PRO Media House dla Cinema CityPoland Sp. z o.o. - uwzględniając w tym marki Cinema City, OrangeIMAX i Cinema Park.
Dołącz do dyskusji: Cinema City: Twoje ulubione miejsce w mieście