Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów
Ciszewski Public Relations wygrała przetarg na promocję obchodów50. urodzin Smerfów w Polsce.
Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z belgijskąagencją marketingową i eventową Medina Factory, która koordynujerealizację projektu w ponad 20 krajach europejskich.
Za logistyczną organizację polskich obchodów 50. urodzin Smerfówodpowiada stołeczna Estrada, która specjalizuje się w organizacjiimprez kulturalnych oraz imprez dla dzieci.
Ciszewski Public Relations odpowiada za prowadzenie mediarelations obchodów, a współpraca ma charakter projektowy. Agencjabędzie odpowiedzialna za organizację konferencji prasowej,przygotowanie materiałów prasowych, patronaty medialne, bieżącekontakty z dziennikarzami oraz monitoring mediów.
Już wkrótce, między 26 i 28 czerwca, Smerfy odwiedzą Warszawę,aby zaprosić najmłodszych i ich rodziców do wspólnej zabawy zokazji 50. rocznicy debiutu bohaterów belgijskich bajek.
Dołącz do dyskusji: Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów