Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2008 sprzedaż ogółemna poziomie 81 450 egz. (78 127 egz. w analogicznym okresie 2007roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora)- 74 784 egz. (wzrost o 12 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 57 424 egz. (rok wcześniej 58 874egz.).
lipiec |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
CKM | 81405 | 78127 |
Logo | 74784 | 66804 |
Playboy | 57424 | 58874 |
Men's HealthPolska | - | 78486 |
2008 |
| lipiec | czerwiec |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
CKM | 81405 | 82357 |
Logo | 74784 | 69822 |
Playboy | 57424 | 62530 |
Men's HealthPolska | - | 68288 |
W lipcu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) -na poziomie 38 907 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 35 751egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (ManagerMedia) - ze sprzedażą 28 468 egz. (rok wcześniej 27 538egz.).
lipiec |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 38907 | 35751 |
Manager Magazin | 28468 | 27538 |
Businessman.pl | - | - |
2008 |
| lipiec | czerwiec |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 38907 | 33481 |
Manager Magazin | 28468 | 28118 |
Businessman.pl | - | 24332 |
Dołącz do dyskusji: CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn