SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie 2009 r. wyniosła 71 791 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) , który sprzedał się w ilości 67 228 egz. (rok temu 67 102). Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do listopada 2008 r. spadła o 10 proc. i wyniosła 60 455 egz.

W listopadzie 2009 r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie  39 448 egz., zyskując 15 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku. 

listopad

 
2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 71 791 70 796
Logo 67 228 67 102
Men's Health 60 455 67 658
Playboy 55 707 62 672
Forbes 39 448 34 020

 

2009

 
listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 71 791 86 518
Logo 67 228 69 746
Men's Health 60 455 62 531
Playboy 55 707 85 668
Forbes 39 448 39 098


 

Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podkański
Playboy pod rządami Mellera jest cieniutki

nie wiem po co go trzymaja

on żyje tylko programem w tv a nie malutkim tytułem prasowym ...
0 0
odpowiedź