ClickAd wprowadza nowe usługi i zmienia strategię
ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową - Click2Call.
ClickAd chce skoncentrować swoją działalność biznesową na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz na budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.
Click2Call to nowy rodzaj kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, który przenosi kluczowy element tradycyjnego procesu sprzedaży - rozmowę głosową – do środowiska on-line. Usługa ta łączy w sobie siłę tradycyjnej komunikacji opartej o rozmowę z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w Internecie. Tym samym wyznacza nowe standardy w reklamie internetowej - czytamy w komunikacie ClickAd.
Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii. W wariancie usługi CallBack internauta zostawia swój numer telefonu i prosi o oddzwonienie – określając wcześniej datę i czas, w którym ma nastąpić kontakt.
Click2Call to usługa, która według różnych analiz i doświadczeń empirycznych pozwala na zwiększenie sprzedaży on-line nawet o 45%.
„Rola brokerów reklamowych od dłuższego czasu ulegała zmianie i oczywista była zmiana strategii i filozofii działania. Tą zmianę zapowiadaliśmy pod koniec ubiegłego roku, choć przygotowywaliśmy się do niej bardzo solidnie od znacznie dłuższego czasu. Bardzo istotne było pozyskanie silnego inwestora finansowego. Kolejnym krokiem było rozszerzenie działalności o rynek ukraiński, co przynosi efekty znacznie lepsze od zakładanych. Ogłaszana obecnie zmiana strategii i wprowadzanie nowych usług stanowi podsumowanie naszej pracy z ostatnich miesięcy.” - powiedział Maciej Krajewski, Prezes firmy.
„Chcemy oprzeć się na dostarczaniu naszym klientom innowacyjnych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym będą mogli prowadzić skuteczne działania reklamowe w szybko zmieniającej się rzeczywistości internetowej. Click2Call doskonale się wpisuje w takie podejście. Dodatkowo chcemy dzielić się z klientami naszym doświadczeniem i wiedzą, jaką zdobywaliśmy latami tworząc udane kampanie reklamowe. Dlatego też wprowadziliśmy kilka miesięcy temu narzędzie do optymalizacji kampanii, jakim jest AdImprove.” – powiedział Adam Dyba, Business Development Director. „Wprowadzenie usługi Click2Call do oficjalnej oferty firmy poprzedzone było wieloma testami, a także szczegółową analizą biznesową i ekonomiczną. Pierwsze realizacje i zainteresowanie naszych klientów pozwalają nam sądzić, że była to bardzo dobra decyzja.” – dodał.
Dołącz do dyskusji: ClickAd wprowadza nowe usługi i zmienia strategię