ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na realizację kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych. Wartość kontraktu wynosi 14,76 mln zł – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Resort sprawiedliwości ogłosił przetarg na kampanię dotyczącą praw pokrzywdzonych w połowie sierpnia br. W odpowiedzi – wpłynęły trzy oferty. Złożyły je agencje ClickAd Interactibe, Media Group oraz konsorcjum złożone z Effective Media Solutions, Effective Media i agencji reklamowej DSK. ClickAd zaproponowała kwotę 14,76 mln zł, Media Group – 14,83 mln zł, a konsorcjum, którego liderem jest Effective Media Solutions – 14,95 mln zł. Wynagrodzenie dla agencji, jakie zaproponowały za swoje usługi te firmy wynosiło odpowiednio: ClickAd Interactive – 3,39 mln zł, Media Group – 4,3 mln zł, konsorcjum Effective Media Solutions – 1,47 mln zł.
W finale przetargu resort odrzucił ofertę Media Group, a najwyżej ocenił ofertę ClickAd Interactive.
Do zadań agencji będzie należeć opracowanie strategii medialnej i komunikacyjnej, opracowanie kreacji (z wykorzystaniem np. rysunków, zdjęć, materiałów wideo, kreacji graficznych), realizacja kampanii, zaplanowanie i zakup mediów, produkcja reklam i spotów. Kampania ma obejmować internet, telewizję, radio, outdoor.
Według wstępnych założeń, ośmiotygodniowe działania miały zakończyć się przed 14 grudnia br. W związku z opóźnieniem wyboru agencji termin kampanii zostanie przesunięty.
Celem zaplanowanych działań jest upowszechnienie wiedzy o zadaniach i celach Funduszu Sprawiedliwości wśród potencjalnych beneficjentów, jak również organizacji pozarządowych zajmujących się działalnością na rzecz osób pokrzywdzonych. Działania mają spowodować wzrost świadomości na temat możliwości otrzymania dofinansowania w ramach Funduszu Sprawiedliwości. Mają również poinformować o planowanym utworzeniu sieci pomocy pokrzywdzonym - sieci ośrodków regionalnych na terenie kraju oraz o możliwości otrzymania wsparcia w ramach działających ośrodków i przyszłej sieci ośrodków, promować planowane utworzenie infolinii pomocy pokrzywdzonym oraz promować nową stronę internetową Funduszu Sprawiedliwości.
Dołącz do dyskusji: ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł