Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool
W punktach sprzedaży prowadzona jest BTL-owa kampania wprowadzającana rynek napój Kubuś Scool. Akcja obejmuje promocje konsumenckie ianimacje sprzedaży.
W ramach BTL-owej kampanii wprowadzanego do sprzedaży napojuKubuś Scool prowadzona jest promocja pod hasłem "Wyhacz swójclicklock". Akcja opiera się na mechanizmie buy&get: za zakup 3produktów tej marki otrzymuje się zawieszkę do butelki, natomiastdo sześciopaków dołączone zostały doorstopy, czyli tabliczki zróżnymi hasłami do naklejenia na drzwi. Ponadto w ramach działańodbywają się animacje sprzedaży, w czasie których rodzice i dziecisą zachęcani do spróbowania napoju i wzięcia udziału w zabawieplastycznej.
Akcja jest prowadzona w wybranych sklepach i sieciach handlowychna terenie całej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja IQMarketing, która również realizuje wszystkie działaniapromocyjne.
Dołącz do dyskusji: Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool