Clothes Talk dla House
Po zakończeniu kampanii jesienno - zimowej zatytułowanej Freezestyle Artman SA wprowadza dla swojej marki House nowy klimat - Clothes Talk
Wprowadzenie nowej kolekcji wsparte zostanie kampanią outdoorową. Już w marcu ukazała się pierwsza odsłona wspólna promocja z Samsung Fun Club. Nową kampanie reklamową będzie można zobaczyć w kwietniu w ponad 20 dużych miastach zarówno na dużych tablicach, jak i na tablicach Citylight.
Propozycję nośników reklamowych przygotował Meciacom, projektami zajęła się agencja reklamowa Cytryna. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej grupa docelowa to 15 - 25.
House rozpoczyna promocję także nowej strony www, na której będzie wiele konkursów oraz część poświęcona kulturze klubowej i szeroko rozumianemu lifestyle. Wsparcie kampanii zapewni również portal onet.pl.
Dodatkowym wsparciem będą niestandardowe działania w prasie ( konkursy, branding, PR), konkursy w radiu, oraz udział marki w kilku dużych imprezach typu Soundtropolis oraz Mayday.
Dołącz do dyskusji: Clothes Talk dla House