„Co dwa Żubry, to nie jeden” w reklamie piwa Żubr (wideo)
Do emisji trafia nowy spot piwa Żubr (Kompania Piwowarska), ilustrujący hasło „Co dwa Żubry, to nie jeden”. Całą kampanię przygotowały firmy Walk Creative, G7, IQ Marketing, Papaya Films, Juice, Platige Image, MEC i Q&A Communications.
Nowy animowany spot piwa Żubr pokazuje, jak charakterystyczny dla tej marki żubr próbuje podważyć konar przewróconego drzewa, żeby pomóc warchlakowi wydostać się z głębokiego dołu. Udaje się to dopiero, gdy z pomocą przychodzi drugi żubr, co podsumowuje slogan: „Co dwa Żubry, to nie jeden”.
- Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy, że siłą żubra jest również bycie częścią stada i gotowość do wzajemnego wspierania się. Doceniamy w ten sposób rozważność i zaangażowanie w życie swoich społeczności, które reprezentują nasi konsumenci - komentuje Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr.
Poprzednie tegoroczne reklamy Żubra pokazywały scenki ilustrujące hasła „Żubr podchodzi do grilla” (obejrzyj to) i „Dobrze wpaść na Żubra” (zobacz to).
Nowa kampania od 18 sierpnia będzie prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach społecznościowych), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).
Kreacją spotu zajęła się agencja Walk Creative, wyreżyserował go Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image.
Za aktywności w internecie odpowiada agencja G7, materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Co dwa Żubry, to nie jeden” w reklamie piwa Żubr (wideo)