Co lubią Brytyjczycy?
Sieć stała się najatrakcyjniejszym sposobem spędzania wolnego czasu dla mieszkańców Wielkiej Brytanii.
Już nie lubię parzyć herbaty, umawiać się na grę w golfa, ani spacerować w deszczowe wieczory. Brytyjczycy preferują teraz surfować w internecie, wynika z badań Nielsen/NetRatings. Kiedyś sieć była w Wielkiej Brytanii domeną młodych mężczyzn, teraz nie ma różnicy między płciami ponieważ 51,5% mężczyzn i 48,4% kobiet regularnie korzysta z internetu.
Dominującą grupę wśród brytyjskich internautów stanowią mający więcej niż 50 lat mężczyźni. Zapewne to oni spowodowali, że teraz z internetu korzysta 1,7 raza więcej osób po 50-tce niż przed 18-tką. Z analiz wynika, że w krajach gdzie internet jest lepiej dostępny, wśród użytkowników dominują osoby starsze, a tam gdzie sieć nie jest jeszcze tak powszechna, częściej korzystają z niej młodzi.
Zmiany w strukturze społeczeństwa sieciowego powodują, że w internecie pojawia się więcej reklam przeznaczonych dla starszych odbiorców. Jeśli chodzi o Stany Zjednoczone i Europę Zachodnią agencję mówią nawet o „dojrzałym” marketingu. Polska należy chyba jednak do państw, które na dominację dojrzałych osób w internecie muszą jeszcze zaczekać.
Dołącz do dyskusji: Co lubią Brytyjczycy?