Coca-Cola Energy w nowej formule i opakowaniu wsparta kampanią (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek napój energetyczny Coca-Cola Energy w zmienionej formule i nowej szacie graficznej. Wspiera to kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grey, SMG Liquid Thread, MediaComoraz 24/7Communication.
Zmiana formuły Coca-Cola Energy polega na zmianie smaku na bardziej wyrazisty niż dotychczas i jeszcze bardziej zbliżony do znanego na całym świecie smaku klasycznego napoju Coca-Cola.
Zmieniono recepturę, ale nie skład produktu. Firma nie chce ujawnić szczegółów dotyczących tej modyfikacji zasłaniając się tajemnicą. Informuje jedynie, że nowa receptura Coca-Cola Energy została wybrana przez konsumentów w specjalnie przeprowadzanych w tym celu testach, w których została oceniona lepiej od poprzedniej.
Coca-Cola Energy zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępna w wersji regularnej oraz bez cukru.
Modyfikacja szaty graficznej polegała z kolei na tym, że puszki napoju mają matowe wykończenie oraz kolorowe zakończenia. Nowa Coca-Cola Energy jest dostępna w matowej puszcze z kolorowym wieczkiem (czerwonym dla wersji regularnej oraz czarnym dla wersji bez cukru). Wcześniej wierzch nie był kolorowy, a cała puszka była błyszcząca.
Nowa Coca-Cola Energy trafiła do sprzedaży we wtorek. Wtedy też ruszyła kampania wspierająca wprowadzone zmiany.
To działania digitalowe zaplanowane do maja br., oparte na precyzyjnym targetowaniu i interaktywnych formatach angażujących konsumentów.
Kampanię przygotowały agencje Grey, Liquid Thread i dom mediowy MediaCom oraz agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Energy w nowej formule i opakowaniu wsparta kampanią (wideo)