Pozytywna energia w nowej reklamie Coca-Cola Energy (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca wprowadzony niedawno do sprzedaży na polskim rynku napój energetyzujący Coca-Cola Energy (koncern Coca-Cola). Realizują ją agencje McCann Worlgroup, MediaCom (GroupM/WPP), Fortis, LiquidThread(Publicis Media) i Big Picture.
W ramach kampanii Coca-Cola Energy - koncentrującej się na pozytywnej energii - zaplanowana jest emisja spotu w telewizji, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy outdoorowe oraz promocję w punktach sprzedaży.
W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła spot, koncentrujący się na charakterystycznej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”.
W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread (Publicis Media). Działania PR powierzono agencji Big Picture.
Napój Coca-Cola Energy trafił do sprzedały w Polsce na początku sierpnia br. Można go kupić w sklepach Żabka. Zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Dostępny jest w puszce 250 mln, zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
Dołącz do dyskusji: Pozytywna energia w nowej reklamie Coca-Cola Energy (wideo)