SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola w reklamach mówi głosami Czubówny, James i Topy

W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki: Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.

„Najlepsza Coca‑Cola Ever?” to cykliczna kampania marki zachęcająca do rozkoszowania się smakiem kultowego napoju bez cukru. W tym roku, Coca-Cola łączy prawdziwą innowacyjność z czerpaniem inspiracji ze źródła.

Oprócz współpracy lektorskiej z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą, Coca-Cola wykorzystuje w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.

W centrum wizualnych elementów znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”.

- Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz – mówi Weronika Lipińska, senior brand mManager w Coca-Cola Polska.

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w reklamach mówi głosami Czubówny, James i Topy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Wzruszyłem się! Murowany kandydat do Oscara!
odpowiedź
User
Stopczyk
Ciekawiej by wyszło, gdyby mówiła głosem Lindy:

Booo tooo złeee pragnieeenieee byyyyyło.

Albo:

Cooo tyyy wieeesz o gaszeeeniuuu pragnieeeeeniaaa?
odpowiedź
User
Krakus
mówi Weronika Lipińska, senior brand mManager w Coca-Cola Polska

Mój syn jak nie wie jak napisać jakieś słowo, to też czasem pisze np. "o z kreską" i pod spodem wstawia też "u otwarte".

Podpowiem Coca Coli, że jak się piszecie "senior brand" z małej litery to i "manager" też z małej warto by napisać ... Chyba, że tę decyzję również zostawiacie AI, to wtedy wszystko jasne
odpowiedź