Codzienni sportowcy w pierwszym polskim spocie Decathlonu (wideo)
Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów z artykułami i odzieżą sportową Decathlon. Akcja - przygotowana przez agencję K2 i Dom mediowy Lowe Media - jest pierwszą opartą na spocie w całości zrealizowanym w Polsce.
Bohaterami nowej kampanii reklamowej Decathlonu jest The Cathlons - drużyna wielbicieli sportu, którzy spotykają się, by razem codziennie się poruszać. Sprzęt potrzebny do realizacji tej pasji kupują w sklepach Decathlon. Podsumowuje to hasło: „Sport dla wszystkich - wszystko dla sportu”.
W kampanii wykorzystywana jest pierwsza reklama telewizyjna Decathlonu w całości przygotowana i nakręcona w Polsce. Jej realizacją i produkcją zajęła się agencja K2.
K2 wygrała przetarg dotyczący na razie obecnej kampanii. Firmy rozważają też jednak współpracę w 2015 roku.
Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje internet oraz outdoor.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Codzienni sportowcy w pierwszym polskim spocie Decathlonu (wideo)