Cohn&Wolfe zdobywa w przetargu obsługę FM Logistic
Agencja doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations międzynarodowego operatora logistycznego - FM Logistic.
Agencja Cohn&Wolfe odpowiada za wsparcie w obszarze strategii komunikacji korporacyjnej zewnętrznej i wewnętrznej, CSR i produktowej B2B oraz social media w Polsce oraz Centralnej Europie.
- Przygotowana propozycja z zakresu PR przez C&W reprezentuje nietuzinkowe podejście do komunikacji i jest zbieżna z kierunkiem, w którym chcemy podążać w najbliższym czasie - podkreśliła Adrianna Morze, head of marketing and communication w FM Logistic Central Europe.
Po stronie Cohn & Wolfe za działania na rzecz klienta odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej i B2B.
Klienta pozyskano w wyniku przetargu. Współpraca rozpoczęła się z początkiem stycznia. Strony nie podają więcej szczegółów umowy.
Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe zdobywa w przetargu obsługę FM Logistic