Cohn&Wolfe obsługuje Huawei Consumer Business Group
Od stycznia 2019 roku za obsługę Huawei Consumer Business Group w zakresie public odpowiada agencja Cohn&Wolfe . Dotychczas działania te prowadził zespół Multi Communications.
Do zadań zespołu Cohn&Wolfe agencji należy wsparcie marki Huawei w zakresie budowania strategii komunikacji, relacji z mediami oraz działań z obszaru CSR.
Prowadzone działania obejmują m.in. przygotowanie i wysyłkę informacji prasowych, aranżację wywiadów, komentarzy, testów produktowych. Ponadto agencja zajmuje się organizacją konferencji, spotkań i wydarzeń dla mediów.
Po stronie agencji działania dla klienta koordynuje Klaudia Wachnicka, account manager.
Poprzednio, przez niemal dwa lata za obsługę PR Huawei odpowiadała Multi Communications. Marketer kontynuuje współpracę z tą agencją w zakresie komunikacji korporacyjnej.
Klienta pozyskano w drodze przetargu. Umowę podpisano na 15 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe obsługuje Huawei Consumer Business Group