SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Colgate i PTS 10. raz promują higienę jamy ustnej

Właśnie rozpoczyna się 10. edycja Programu Totalnej Ochrony Jamy Ustnej prowadzonego przez Colgate i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne. Akcję wspiera kampania reklamowa, loteria konsumencka i działania PR.

Celem działań prowadzonych pod hasłem "Nasz wspólny cel to '0' problemów ze zdrowiem jamy ustnej" jest popularyzacja zasad prawidłowego dbania o zęby i dziąsła oraz upowszechnianie profilaktyki stomatologicznej. W ramach akcji od połowy sierpnia do końca września w 3,5 tys. gabinetów realizowane będą bezpłatne przeglądy dentystyczne. Poza tym po raz pierwszy 25 miejscowości w całej Polsce odwiedzi mobilny gabinet stomatologiczny.

colgate

Organizowany przez Colgate i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej wspierają kampania reklamowa prowadzona w czasie jego trwania w telewizji, prasie, internecie i radiu oraz działania PR. Ponadto do udziału w akcji zachęca loteria konsumencka, w której można wygrać bon na opiekę stomatologiczną.

Dołącz do dyskusji: Colgate i PTS 10. raz promują higienę jamy ustnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl