ComArch AURUM AgentCare w Mieszku
ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa
W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt - urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet). Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.
Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.
System poza obsługą standardowych procesów realizowanych w systemach Sales Force Automation wspomaga działania przedstawicieli handlowych dzięki automatyzacji wprowadzenia zamówienia czy też umożliwia wnioskowanie na podstawie historii zamówień danego klienta. System ComArch AURUM AgentCare umożliwia także sprawniejsze raportowanie i analizę danych, co znacznie usprawnia zarządzanie sprzedażą.
W najbliższym czasie system zostanie rozszerzony o integrację z systemem ComArch ECOD (rozwiązanie klasy B2B) pozwalającym na elektroniczną wymianę dokumentów handlowych z sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi.
Dołącz do dyskusji: ComArch AURUM AgentCare w Mieszku