Communication Unlimited będzie reklamowała Velvet Care
Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacji marki Velvet Care (producenta chusteczek, ręczników kuchennych, papieru toaletowego). Pokonała w nim trzech konkurentów.
- Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii - mówi Monika Sypek, kierownik marketingu Velvet Care.
W przetargu wzięły udział jeszcze trzy agencje. Velvet Care nie podaje ich nazw.
Nowa platforma komunikacji Velvet Care będzie wykorzystywana w różnorodnych kanałach komunikacji, zarówno ATL i BTL w 2018 roku. - Współpraca ma charakter projektowy i dotyczy działań w 2018 roku, co nie przekreśla jego kontynuacji, jeśli uznamy, że warto - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Jasnowska-Sobula, account director w Communication Unlimited.
Marka Velvet ostatnio była promowana kampanią w lutym ub.r. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”, przygotowały firmy marketingowe Concept House, Zenith i PR Room.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited będzie reklamowała Velvet Care