Communication Unlimited dla Avene
Agencja reklamowa Communication Unlimited zdobyła zlecenie od producenta marki Avene - firmy Pierre Fabre.
Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów wizerunkowych dla akcji edukacyjnej Avene na temat rozszerzonych naczynek. Communication Unlimited współpracuje z Avene po raz pierwszy.
Kontrakt obejmuje wsparcie kampanii edukacyjnej Laboratoriów Dermatologicznych Avene. Rozpoczyna się 25. września, a w jej ramach zaplanowano bezpłatne badania skóry dla kobiet, które obawiają się o stan swoich naczynek. Akcja jest prowadzona przy współpracy z wybranymi aptekami. Ma wesprzeć gamę produktów Avene do cery z rozszerzonymi naczynkami: kremy Antirougeurs i Diroseal oraz wodę termalną Avene.
Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnych, m.in. layoutów reklam prasowych oraz materiałów informacyjnych w aptekach. Reklamy prasowe pojawią się w Vivie i Wysokich Obcasach. Kreacja ma informacyjny charakter, podkreśla czystość i apteczny charakter kosmetyków Avene.
Za realizację projektu dla Avene odpowiada Małgorzata Komarczuk, account director, Joanna Cendrowska – account, art director Marta Sokołowska, Kasia Byzia – copy.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited dla Avene