Communication Unlimited dla Galerii Kazimierz
Agencja reklamowa Communication Unlimited opracowała strategię komunikacji oraz kreację dla nowo otwartego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Kazimierz w Krakowie
Pierwszego dnia Galerię odwiedziło blisko 70 000 mieszkańców Krakowa
Przygotowana przez agencję kampania reklamowa, informująca o otwarciu Galerii Kazimierz, została zrealizowana w oparciu o strategię, której głównym elementem jest zbudowanie pozytywnych i emocjonalnych skojarzeń lokalnej społeczności z nowo otwieranym centrum. "Pragniemy, aby każdemu mieszkańcowi Krakowa miejsce to kojarzyło się z przemyślaną urbanistycznie, zadbaną i funkcjonalną częścią miasta, idealnie wkomponowaną w lokalny koloryt." - mówi Paweł Kowalewski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited.
Drugim elementem strategii jest zbudowanie wizerunku Galerii Kazimierz, jako miejsca, w którym można robić nie tylko zakupy, ale przede wszystkim w ciekawy sposób spędzić wolny czas. "Naszym założeniem było pozycjonowanie Galerii Kazimierz jako miejsca dostępnego dla wszystkich odwiedzających, niezależnie od ich przyzwyczajeń zakupowych." - dodaje Paweł Kowalewski
"Strategia komunikacji ATL przygotowana przez Communication Unlimited podkreśla znaczenie Galerii Kazimierz jako miejsca, które zapewnia również kontakt z kulturą, także tą wysoką. - mówi Rafał Elżanowski, Dyrektor Zarządzający GTC Galerii Kazimierz .
Kampania przebiegała dwuetapowo. Pierwszym były teasery z hasłem "Kazimierz jest Wielki". Drugim - jako rozwiązanie (sequel) były komunikaty "Galeria Kazimierz. W Wielkim stylu". Użyte kanały komunikacji to: billboardy, citylighty, prasa oraz ulotki.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited dla Galerii Kazimierz