Communication Unlimited i Isobar Poland zareklamują 90-lecie Polskiego Radia
Agencje Communication Unlimited i Isobar Poland wygrały konkurs na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej Polskiego Radia z okazji jego 90-lecia.
Kampania z okazji 90-lecia istnienia Polskiego Radia będzie podkreślać innowacyjność publicznego nadawcy, której przykładem jest zainicjowany przez niego proces cyfryzacji radia.
Akcja zacznie się na początku bieżącego i przyszłego roku. Będzie prowadzona w mediach ATL i kanałach BTL, obejmując wiele działań niestandardowych.
Communication Unlimited odpowiada za wizerunkową warstwę kampanii, podkreślającą jubileusz Polskiego Radia, natomiast Isobar Poland - za komunikację procesu cyfryzacji radia.
Nie podano, które inne agencje brały udział w tym konkursie.
W poprzedniej szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej Polskiego Radia promowana była Trójka - w serii absurdalnych spotów z Dawidem Podsiadło, Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited i Isobar Poland zareklamują 90-lecie Polskiego Radia