ComPress z 581 tys. zł wpływów i 225 tys. zł straty w br.
W minionym półroczu agencja public relations ComPress zanotowała 581 tys. zł wpływów sprzedażowych i 225 tys. zł straty. Rok wcześniej miała 544 tys. zł przychodów i 165 tys. zł straty.
Koszt własny sprzedaży ComPress zmalał w skali roku z 257 tys. zł w pierwszej połowie ub.r. do 215 tys. zł w minionym półroczu, dzięki czemu zysk brutto ze sprzedaży zwiększył się z 286 do 366 tys. zł.
Natomiast koszty sprzedaży agencji wzrosły z 70 do 196 tys. zł, koszty ogólnego zarządu - z 348 do 397 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne spadły z 54 do 6 tys. zł.
Z kolei w samym drugim kwartale br. przychody sprzedażowe firmy wyniosły 173 tys. zł (tyle samo co rok wcześniej), a strata netto - 163 tys. zł (wobec 93 tys. zł straty przed rokiem).
W sprawozdaniu agencja podała, że w zeszłym kwartale wygrała przetarg na obsługę województwa łódzkiego. Realizację tego zlecenia zaczęła w czerwcu.
W zeszłym tygodniu Marcin Kowalczyk zrezygnował z funkcji prezesa agencji ComPress. Zastąpiła go Joanna Zaskurska.
50,002 proc. akcji firmy należy do Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.
Dołącz do dyskusji: ComPress z 581 tys. zł wpływów i 225 tys. zł straty w br.