comScore: grudzień 2008 rekordowy dla rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w grudniu ubiegłego roku rekordowąliczbę 14,32 miliarda klipów wideo online. To o 13 procent więcej wporównaniu z listopadem.
Najwięcej klipów (5,9 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 99 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(444,9 miliona obejrzanych klipów), Yahoo! (330 mln), ViacomDigital (290,6 mln), Microsoftu (247,9 mln), Hulu (240,6 mln), AOL(197,1 mln), Turner Network (183,9 mln), Disney Online (148,4 mln)oraz ESPN (102,5 mln).
Każdy ze 149,6 miliona amerykańskich internautów oglądających wgrudniu materiały wideo w sieci, stanowiących 78,5 procentatamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 309 minut naoglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał prawie 96filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,2 minuty. Biorąc pod uwagęposzczególne serwisy z pierwszej dziesiątki najpopularniejszych,najwyższą średnią odnotowano tutaj w Hulu - 10,1 minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: comScore: grudzień 2008 rekordowy dla rynku wideo online