comScore: komunikatory najpopularniejsze wśród Francuzów
35,15 miliona mieszkańców Francji w wieku co najmniej 15 lat korzystało w lutym bieżącego roku z internetu.
To o 19 procent większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Francuscy internauci spędzili w lutym surfując po sieci łącznie 932 miliony godzin, co daje średnią 27 godzin na jednego użytkownika. 14,3 procenta tego czasu poświęcono na korzystanie z internetowych komunikatorów. Następne pod tym względem były kategorie: rozrywka (8,6 procenta), poczta e-mail (8,2 procenta), serwisy społecznościowe (5,7 procenta), katalogi/zasoby (3,2 procenta), gry online (2,9 procenta), handel (2,6 procenta), wyszukiwarki/nawigacja (2,4 procenta), biznes/finanse (1,8 procenta) oraz sport (1,7 procenta).
Z kolei najpopularniejszą własnością internetową, z liczbą 28,74 miliona unikalnych odwiedzających, były w lutym strony należące do Google. Na kolejnych miejscach znalazły się strony: Microsoftu (25,36 mln), Orange (20,3 mln), Iliad/Free.fr (16,93 mln), Yahoo! (15,75 mln), Groupe Pages Jaunes (15,42 mln), eBay (14,22 mln), Facebook.com (13,7 mln), Groupe Lagardere (13,65 mln), Wikimedia Foundation (13,51 mln), Groupe PPR (13,13 mln), Comment Ca Marche (12,48 mln), Benchmark Group (12,09 mln), Groupe PriceMinister (11,7 mln) oraz Skyrock (11,01 mln).
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: comScore: komunikatory najpopularniejsze wśród Francuzów