Continental z nowej jesiennej kampanii o niezawodności opon
Wystartowała jesienna odsłona kampanii producenta opon Continental. Jej celem jest promocja oferty segmentu All Season oraz wzmacnianie wizerunku marki jako sprawdzonego producenta niezawodnych opon.
Centralnym punktem kampanii jest spot video, który stanowi kontynuację serii rozpoczętej przez markę Continental wiosną tego roku. Bohaterami serii są sąsiedzi Conrad i Jacuś. Conrad jest uporządkowany i pewny siebie, zawsze wszystko sprawdza i dokładnie planuje swoje działania. Natomiast Jacuś jest chaotyczny, a jego życie pełne jest przypadkowości i nieoczekiwanych zdarzeń. Zestawienie dwóch kontrastujących ze sobą postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.
- Planując jesienną odsłonę kampanii, postanowiliśmy wyjść poza utarte schematy znane z większości reklam producentów opon. W tym celu zdecydowaliśmy się na kontynuację zapoczątkowanej na wiosnę serii spotów przygotowanych przez agencję MADOGZ. Wiosenna kampania okazała się sukcesem zarówno pod kątem wyróżnialności kreacji na tle branży, jak i pod względem realizacji celów biznesowych. Nie mam wątpliwości, że tak będzie także przy okazji spotu promującego naszą ofertę opon całorocznych - mówi Ewa Zawadzka, brand & digital marketing manager w Continental Opony Polska.
Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot video, który będzie emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierać będą kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network.
Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.
Dołącz do dyskusji: Continental z nowej jesiennej kampanii o niezawodności opon