Coraz więcej osób płaci za The New York Times w sieci, mniej darmowych artykułów
Po roku od wprowadzenia opłat za swoje cyfrowe treści "The New York Times" ma 454 tys. płacących subskrybentów. Gazeta zapowiedziała ograniczenie o połowę liczby artykułów, które będzie można przeczytać za darmo.
"The New York Times" oferuje trzy opcje subskrypcji, w ramach których za dostęp do cyfrowych treści gazety trzeba zapłacić od 15 do 35 dolarów na miesiąc (99 centów przez pierwsze cztery tygodnie).
Opłaty zostały wprowadzone rok temu (więcej na ten temat), a na dzień 18 marca br. "The New York Times" miał 454 tys. płacących subskrybentów.
Obecnie internauci odwiedzający serwis NYTimes.com mogą miesięcznie za darmo przeczytać 20 artykułów. Począwszy od kwietnia limit ten zostanie zmniejszony do 10 darmowych artykułów w miesiącu.
Za to tak jak do tej pory użytkownicy, którzy wejdą na artykuły w NYTimes.com po kliknięciu w linki w wiadomościach e-mail, wyszukiwarkach, blogach i portalach społecznościowych (Facebook, Twitter), będą mogli je przeczytać nawet po przekroczeniu miesięcznego limitu, a w przypadku "większości" wyszukiwarek nadal będzie obowiązywał dzienny limit pięciu darmowych linków. Darmowa pozostanie także sekcja "Top News" w aplikacjach "The New York Times" na smartfony i tablety.
Nie zmienia się też sytuacja osób korzystających z prenumeraty papierowego wydania gazety. Zachowają one darmowy, nielimitowany dostęp do witryny NYTimes.com i wszystkich treści w mobilnych aplikacjach.
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej osób płaci za The New York Times w sieci, mniej darmowych artykułów