SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Corporate Profiles/DDB Warszawa i Starcom liderami 10-lecia Effie Awards

Agencja reklamowa Corporate Profiles/DDB Warszawa i dom mediowy Starcom to liderzy podsumowania 10-lecia konkursu Effie Awards. Obie firmy wyjaśniają, że kluczem do sukcesu jest odpowiedni zespół, zrozumienie potrzeb konsumentów i sprawna współpraca z klientami.

Z podsumowania 10-lecia polskiej edycji konkursu Effie Awards nagradzającego efekty rynkowe kampanii reklamowych wynika, że najefektywniejszymi firmami w branży są agencja reklamowa Corporate Profiles/DDB Warszawa i dom mediowy Starcom. Zajęły one pierwsze miejsca w rankingu, w którym za nominację do Effie przyznawano 1 punkt, za brąz - 3 punkty, za srebro - 5 punktów, za złoto - 8 punktów, a za grand prix - 16 punktów.

corpotateeffie

- Przez 10 lat zdobyliśmy 26 nagród Effie dla 17 marek, najwięcej - 4 statuetki - dla piwa Tyskie, a inne m.in. McDonald's, Lipton, Gazety Wyborczej, telewizji n i oleju Kujawski - wylicza Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. - Wyróżnienia Effie otrzymaliśmy za kampanie zrealizowane m.in. dla Coca-Coli Poland Services, Kraft Foods Polska, Fiat Auto Poland, holdingu ITI, Kompanii Piwowarskiej, TVN, Vattenfall, PKN Orlen, Link4, Avon, Levi's i US Pharmacia - wymienia Piotr Ruszak, marketing manager w Starcomie.

Przedstawiciele obu liderów podsumowania Effie Awards przyznają, że na efektywność rynkową kampanii reklamowej wpływa wiele czynników. - Trzeba stworzyć zgrany zespół z klientem, rozumieć potrzeby konsumenta, śledzić konkurencję i zdecydować się na klarowny przekaz przykuwający uwagę i wychodzący w mediach poza schematy, pamiętając jednocześnie o silnym brandingu - opisuje Szymon Gutkowski. - Zanim zaczniemy zastanawiać się nad doborem kanałów dotarcia, powinna powstać strategia działań, która będzie spajała wszystkie aktywności, jakie sobie zaplanujemy - dodaje Piotr Ruszak. - Istotna jest również innowacyjność polegająca przede wszystkim na tworzeniu kampanii, które oznaczają dialog z konsumentem i zaangażowanie ludzi, do których chcemy mówić - zaznacza.

Gutkowski i Ruszak podkreślają, że nie byłoby tylu wyróżnień za kampanie przygotowane przez ich firmy bez odpowiedniego podejścia zatrudnionych w nich osób. - W DBB mamy stosunkowo małą rotację pracowników, a z klientami pracujemy przez wiele lat - opisuje Szymon Gutkowski. - Do tego dochodzi stabilność, kreatywność i konsekwentne myślenie strategiczne całego zespołu - dodaje. - Jesteśmy nastawienie na realizowanie kampanii innowacyjnych, bo takie są najbardziej efektywne - podsumowuje Piotr Ruszak.

Dołącz do dyskusji: Corporate Profiles/DDB Warszawa i Starcom liderami 10-lecia Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl