SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

Koncern kosmetyczny Coty prowadzi właśnie pilotaż nowego narzędzia, które pomoże efektywniej targetować reklamy w internecie. Program analizuje jakość oferty detalistów w e-commerce, na tej podstawie kieruje w odpowiednie miejsca swoje reklamy.

Narzędzie powstaje we współpracy z agencją mediową Zenith, która obsługuje budżet mediowy Coty. Testy trwają na razie na rynku brytyjskim. - E-commerce jest strategicznym priorytetem dla Coty, pracujemy z Zenith nad uzyskaniem synergii między tym kanałem a sprzedażą detaliczną - powiedział Jamie Parker, e-commerce director w dziale marek luksusowych Coty.

Coty na podbój e-commerce

Program sprawdza, jak tradycyjni detaliści sprzedają produkty Coty  we własnych sklepach internetowych. Analizie podlega kilkanaście czynników, m.in. szybkość ładowania strony, dostosowanie interfejsu do mobile, udziały produktów Coty w poszczególnych kategoriach wyszukiwania. Pozyskane dane służą do kierowania reklam tam, gdzie mają szansę najwyższej konwersji sprzedażowej.  

W zależności od wyników pilotażu, narzędzie będzie stopniowo wdrażane na innych rynkach.

Coty tylko w segmencie perfum odnotowało w ubiegłym roku o 17 procent lepsze wyniki sprzedaży w internecie niż w handlu tradycyjnym.

Do Coty należą takie marki jak Gucci, Rimmel, Max Factor, Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Sally Hansen.

Dołącz do dyskusji: Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl