Coty zostaje przy OMD
Firma kosmetyczna Coty postanowiła ponownie powierzyć domowimediowemu OMD swój brytyjski budżet medialny.
W finałowej fazie przetargu o warty 25 milionów funtów budżetOMD pokonał dom mediowy Maxus, należący do holdingu WPP Group.
Przetarg, prowadzony przez międzynarodowego dyrektora ds.marketingu w Coty Signuma Graeffa, obejmował medialną obsługęoddziałów francuskiego koncernu kosmetycznego Prestige (markiCalvin Klein, Chloé, Jennifer Lopez i JOOP!) i Beauty (adidas,Pierre Cardin, Rimmel i Stetson).
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokufirma wydała na promocję w brytyjskich mediach 25 milionów funtów,z czego 12 mln zostało przeznaczonych na telewizję, a 11,3 mln naprasę.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coty zostaje przy OMD