CreativeHarder kontynuuje współpracę z Krajową Spółką Cukrową
Krajowa Spółka Cukrowa, która jest właścicielem marki Polski Cukier, zakończyła przetarg na obsługę w mediach społecznościowych. Wybrała w nim ponownie agencję CreativeHarder Group.
Umowa obejmuje stałą współpracę, jednak strony nie zdradzają, na jak długo została zawarta umowa.
Agencja zajmie się zwłaszcza realizacją konceptów kreatywnych w social media, przygotowaniem projektów graficznych, copywritingiem, pisaniem skryptów, haseł i aplikacji interaktywnych. Agencja stworzyła długofalową strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
Działania realizują: Mateusz Bojanowski i Michalina Kołacińska z CreativeHarder. Agencja już po raz drugi wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej.
Dołącz do dyskusji: CreativeHarder kontynuuje współpracę z Krajową Spółką Cukrową