Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych
Pod hasłem #mniejplastiku bank Credit Agricole rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych dla środowiska naturalnego.Wykorzysta do tego cykl podcastów.
W jej ramach w internecie ruszyła strona www.mniejplastiku.pl z praktycznymi informacjami, co każdy może zrobić by zmniejszyć ilość plastikowych odpadów. Bank uruchomił także cykl edukacyjnych podcastów - czyli audycji do słuchania w internecie.
- Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny - mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.
Bank jest partnerem międzynarodowego projektu Plastic Odyssey, organizuje też lokalne działania np. w ramach akcji Bałtycka Odyseja, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Teraz rusza z intensywną kampanią informacyjną w internecie.
- Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym - dodaje Przybylski.
Pierwszy odcinek podcastu zawiera rozmowy z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą – opowiadają, co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią.
Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.
Podcastu można słuchać na stronie www.mniejplastiku.pl/podcast a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts.
Przy produkcji podcastów Credit Agricole współpracuje z Earborne Media.
Credit Agricole jest kolejnym w Polsce bankiem, który podejmuje działania proekologiczne. Bank BNP Paribas w jesiennej kampanii reklamowej obiecywał, że posadzi drzewa tlenowe w zamian za każde nowo otwarte konto. Reklamuje się jako „bank zielonych zmian”.
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości odpadów z tworzyw sztucznych