LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
Do sprzedaży w sklepach LPP trafia nowa kolekcja odzieży Cropp - DNM RMX. Jej reklamy producent przygotował we własnym zakresie.
Kolekcja DNM RMX ma być podsumowaniem najważniejszych dżinsowych trendów z ostatnich 150 lat w nowych odsłonach.
- Dżinsowe propozycje dla niej to selekcja uniwersalnych fasonów: spodni, kurtek, koszul i spódniczek. Wzrok przykuwają różne kolory i wykończenia denimu - od bieli, przez jasne i ciemne odcienie niebieskiego, po czerń. Zabawę stylizacją umożliwiają oryginalne dodatki, wśród których w oczy rzucają się ciężkie buty w męskim stylu czy dżinsowe, postrzępione kapelusze typu „bucket hat” - opisuje LPP
- DNM RMX dla niego obejmuje szereg fasonów, które sprawdzą się na co dzień. Uwagę zwracają różne kroje dżinsowych spodni - od joggerów po wersje z prostymi nogawkami - oraz uniwersalne kurtki w odcieniach beżu lub szarości. Denimowe propozycje uzupełnia szereg bluz z nadrukami, flanelowych koszul i bejsbolówek, czyli miejskich bestsellerów, z których słynie Cropp - dodaje firma.
Działania promujące DNM RMX obejmują przede wszystkim internet (m.in. media społecznościowe) oraz sklepy Cropp. Przygotowano 60-sekundowy spot oraz zdjęcia. Bohaterami reklam są modele Valeryia Siarhuskova i Tomasz Kurek.
Za przygotowanie spotu odpowiadał Michał Piotrowski, a za produkcję sesji - Arkadiusz Dudkowski.
Na koniec września ub.r. funkcjonowały 362 sklepy Cropp, tyle samo co rok wcześniej. To druga po Reserved najważniejsza marka odzieżowa należąca do LPP.
Dołącz do dyskusji: LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
Patologia :(