SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cukier Królewski promuje 'Lato owocne w zyski'

Trwa obecnie - obejmująca radio, prasę i promocje w punktach sprzedaży - kampania reklamowa "Cukru Królewskiego". Marka promuje się w niej przez podkreślanie wartości domowych przetworów zgodnie z hasłem akcji "Lato owocne w zyski".

W kreacji kampanii główną rolę odgrywa animowany ambasador reklamowy "Cukru Królewskiego" - Stańczyk, który w komiksowych historyjkach w lekki i zabawny sposób prowadzi dialog z owocami i słoikami. Obrazki są umieszczone na opakowaniach produktu razem przepisami na dżemy i konfitury, żeby zachęcać odbiorców do sporządzania ich na domowe sposoby. Rysunki informują też o promocji konsumenckiej pod hasłem "Lato owocne w zyski", w której za odpowiednią ilość kuponów z opakowań "Cukru Królewskiego" można otrzymać filiżankę.

cukierkrolewski

Akcję promuje również kampania reklamowa, która przez trzy letnie miesiące prowadzona będzie w radiu (kilkanaście rozgłośni regionalnych) oraz prasie kobiecej ("Życie na Gorąco" i "Przyjaciółka") i handlowej. Ponadto kilkadziesiąt tytułów prasowych (lifestylowe i poradnikowe magazyny kobiece, prasa regionalna i branżowa) objętych zostanie kampanią public relations prowadzoną przez Open Media, które w 13 czasopismach zorganizuje konkurs dla czytelników. O promocji informuje również specjalna ulotka skierowana do handlowców.

Kreację kampanii "Cukru Królewskiego" przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, która wcześniej opracowała kompleksową strategię marki, wykreowała postać Stańczyka i odświeżyła opakowania produktu.

Dołącz do dyskusji: Cukier Królewski promuje 'Lato owocne w zyski'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl