Cyfra+ reklamuje „3 x 0” w Jedynej Takiej Trasie
Rusza Jedyna Taka Trasa - roadshow promujący ofertę „3 x 0” w Cyfrze+. Akcję realizuje agencja Xs-Events, a za wspierającą ją internetową kampanię reklamową odpowiadają firmy PM Interactive i ZenithOptimedia Group.
W ramach ruszającej właśnie trasy Cyfry+ 30 miast odwiedzi wóz ekspozycyjny wyposażony w showroom. Będzie można w nim sprawdzić, jak działają najnowsze usługi telewizyjne platformy - PVR, VoD, Cyfra+ Online, a także obejrzeć programy w 3D i HD - na telewizorach Smart TV, Full HD z technologią Cinema 3D marki LG. Najmłodsi będą mogli spotkać Jedynego Takiego, lemura znanego z ostatnich reklam Cyfry+. Dla dorosłych kierowana będzie oferta sprzedażowa „3 x 0” (przeczytaj więcej o niej) na specjalnych warunkach instalacyjnych u dystrybutorów lokalnych.
Akcja do 23 stycznia obejmie 30 miejscowości, takich jak m.in. Bielsk Podlaski, Puławy, Żary, Żywiec, Kwidzyn i Ełk. Jednocześnie na specjalnie uruchomionej stronie JedynaTakaTrasa.pl oraz fanpage’u Jedynego Takiego na Facebooku będą umieszczane relacje w formie mikrobloga oraz zdjęcia i komentarze. Realizacją całej trasy zajmuje się agencja Xs-Events.
Akcję będzie wspierać kampania reklamowa w internecie skierowana do mieszkańców miast i okolic, w które obejmie trasa. Za kreację i realizację tej kampanii odpowiada agencja PM Interactive, a za zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Cyfra+ reklamuje „3 x 0” w Jedynej Takiej Trasie