Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca
Ponad 2/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że cyfrowa reklamazewnętrzna przyciąga ich uwagę.
Większość uważa też, że tego typu reklama jest mniej irytującaniż reklamy w telewizji, radiu, internecie i czasopismach -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane z raportufirmy EPM Communications.
Co więcej, ponad 1/3 (36 procent) ogółu konsumentów przyznaje,że podejmuje różnego rodzaju działania po zobaczeniu cyfrowejreklamy zewnętrznej, a w przypadku osób w wieku od 18 do 24 latwskaźnik ten wynosi 51 procent.
48 procent respondentów stwierdziło także, że cyfrowa reklamazewnętrzna, której wartość w USA szacuje się obecnie na około 1miliard dolarów, jest interesująca. Więcej wskazań miała tutajtylko reklama telewizyjna (56 procent).
Z kolei tylko dla 26 procent badanych cyfrowa reklama zewnętrznajest irytująca, podczas gdy to samo o reklamach w interneciepowiedziało 67 procent, w radiu 52 procent, a w telewizji 51procent konsumentów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca