Cyfrowy Polsat i Plus z jednym call center, siecią sprzedaży i systemem IT
Cyfrowy Polsat i przejęty przez niego Polkomtel pracują nad utworzeniem wspólnego call center i jednej sieci sprzedaży oraz integracją systemów IT. Cele te mają zostać zrealizowane do 2016 roku.
Mimo, że formalne przejęcie Polkomtela przez Cyfrowy Polsat miało miejsce 7 maja br., to już na początku tego roku obie firmy połączyły działy marketingu, IT, obsługi klienta, utrzymania klienta i sprzedaży detalicznej. W lutym wprowadzono pierwszą wspólną ofertę sprzedażową - program „Smart Dom” (więcej na ten temat), a kilka dni temu ogłoszono start programu lojalnościowego „Paszport Korzyści” (dowiedz się więcej).
W kolejnym etapie integracji obie spółki planują połączenie wszystkich zespołów call center, co ma nastąpić do 2016 roku. - To zadanie związane z gigantyczną liczbą stanowisk i ludzi, ale pierwsze wspólne cell center zostało już uruchomione w Toruniu, więc projekt jest w toku - mówił wczoraj na konferencji Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu i wkrótce wiceprezes Polkomtela (poznaj szczegóły).
Realizowany jest też proces utworzenia jednej sieci sprzedaży z ofertą produktową Cyfrowego Polsatu i Plusa. - Już kilkadziesiąt punktów w całej Polsce ma pełną ofertą obu firm - podkreślał Libicki. Obecnie sieć sprzedaży obu marek liczy 1500 punktów.
Ostatnie zadanie to sprawienie, by w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu funkcjonował jeden system IT. W przejętej spółce zacznie działać system napisany specjalnie dla Cyfrowego Polsatu przez jego wewnętrzny zespół.
- Przeszedł on wszystkie etapy analiz i jest w przygotowaniu do wdrożenia w Polkomtelu. Ten projekt będzie trwał dwa lata. To bardzo duże wyzwanie, by się w takim czasie wdrożyć system, ale jestem przekonany, że po jego zakończeniu nasza elastyczność i skuteczność w działaniu będzie jeszcze większa - wyjaśnił Dominik Libicki.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat i Plus z jednym call center, siecią sprzedaży i systemem IT