Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Reality-show „Sablewskiej sposób na...” ogląda średnio 890 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, emitującymi w tym czasie głównie powtórki.
Nowy program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 17.20, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd wyemitowanych odcinków wyniosła 893 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek programu Mai Sablewskiej, który śledziło 969 tys. widzów.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
21-02-2016 | 17:24:22 | 969 449 | 6,89% |
28-02-2016 | 17:23:37 | 955 299 | 6,99% |
06-03-2016 | 17:24:43 | 752 582 | 5,58% |
Średnio: | 893 089 | 6,50% |
W paśmie nadawania programu „Sablewskiej sposób na...” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,02 proc., nadająca w tym czasie głównie powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”. Druga jest TVP2 (7,88 proc.; powtórki „Na sygnale”), a trzeci - Polsat (7,76 proc.; filmy fabularne i powtórki programu „Nasz nowy dom”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należy do TVP1, a drugie do Polsatu.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 064 126 | 15,02% | 10,81% |
TVP2 | 1 082 853 | 7,88% | 7,04% |
Polsat | 1 066 460 | 7,76% | 10,61% |
TVN - Sablewskiej sposób na... | 893 089 | 6,50% | 9,02% |
Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi ona tam podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją