SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Czarno na białym” podnosi widownię TVN 24

Po pięciu wydaniach średnia oglądalność programu Tomasza Sekielskiego “Czarno na białym” wynosi średnio 421 tys. widzów. To znacznie więcej niż stacja TVN 24 gromadziła w tym paśmie rok temu.

Udział magazynu, emitowanego w dni powszednie o 20.25, to 2,52 proc. w grupie 4+ i 1,63 proc. w 16-49 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.  Rok wcześniej w tym paśmie kanał TVN 24 śledziło 270 tys. widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 1,64 proc. i 1,34 proc.

Mimo lepszych wyników niż rok temu w czasie emisji programu “Czarno na białym” TVN 24 przegrywa jednak z TVP Info (stacja ta ma większy zasięg). Kanał informacyjny TVP nadaje wtedy magazyn publicystyczny “Minęła 20ta” i gromadzi 603 tys. oglądających.

Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn Tomasza Sekielskiego oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Czarno na białym” Sekielski zajmuje się różnymi wydarzeniami, niekoniecznie tymi najświeższymi i związanymi z polityką, dziennikarz przedstawia też własne newsy (poczytaj więcej o magazynie).


Widownia “Czarno na białym” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-01-2011 462 158 2,69% 1,53%
04-01-2011 494 740 2,88% 1,99%
05-01-2011 431 925 2,70% 1,66%
07-01-2011 272 095 1,67% 0,95%
10-01-2011 442 759 2,66% 1,99%
Średnia 420 846 2,52% 1,63%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVP Info 603 237 3,62%
TVN 24 – Czarno na białym 420 846 2,52%
Polsat News 77 465 0,46%


Profil widowni magazynu

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 55,03% 114
Kobiety 44,97% 87
Wiek  4-9 1,04% 18
 10-15 1,52% 22
16 - 19 0,48% 9
20 - 24 1,05% 13
25 - 29 4,08% 46
30 - 34 2,70% 33
35 - 39 6,32% 86
40 - 44 5,98% 93
45 - 49 6,06% 88
50 - 54 9,61% 119
55 - 59 13,42% 173
60 47,74% 237
Wlk. miasta Wieś 11,81% 30
< 50 tys. 33,30% 138
50-100 tys. 11,65% 135
100-200 tys. 8,58% 106
> 200 tys. 34,66% 172
Zawód Top management 17,25% 199
Pracownicy średniego szczebla 19,50% 130
Pracownicy fizyczni i rolnicy 9,31% 47
Emeryci 47,98% 187
Inni 5,96% 19
Wykształcenie Podstawowe 29,92% 66
Średnie 44,99% 152
Wyższe 22,53% 179
Inne 2,56% 20


 

Dołącz do dyskusji: “Czarno na białym” podnosi widownię TVN 24

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
novum
wiecej jest jednak osob z wyksztalceniem podstawowym niz wyzszym
0 0
odpowiedź
User
Iluk
Ledwo program się pojawił, a ci już ogłaszają kto go chętniej ogląda a kto nie. Istny kabaret. Powinni jeszcze podać kto zamawia badania, bo to jest przecież najważniejsze kto płaci.
0 0
odpowiedź
User
pit
http://www.coi.pl/index.php/component/content/article/1-latest-news/165-list-otwarty-polskich-onkologow

czasem nie wszystko jest czarne albo białe...
0 0
odpowiedź