„Czarownica Próchnica” reklamuje Vademecum Junior w przedszkolach
W warszawskich przedszkolach trwa wizerunkowa kampania pasty do zębów Vademecum Junior. Akcję – opartą na spektaklu „Czarownica Próchnica” – Henkel Polska prowadzi we współpracy z agencją Event Pro.
W spektaklu „Czarownica Próchnica” dentysta Remigiusz pomaga przedszkolakom w zrozumieniu, jak dużym problemem dla zębów jest próchnica czy nieprawidłowe szczotkowanie. Dzieci mogą przekonać się, jak ważna jest profilaktyka jamy ustnej oraz dowiadują się, że dbanie o higienę zębów nie musi być żmudną czynnością, ale wspaniałą zabawą. Po skończonym przedstawieniu każdy z przedszkolaków otrzymuje tubkę pasty Vademecum Junior.
Dodatkowym elementem akcji jest konkurs rysunkowy dla najmłodszych na najładniejszy portret Krokodyla Czyściząbka – bohatera pasty Vademecum Junior. Wśród nadesłanych prac jury wybierze 10 najlepszych, których autorzy otrzymają nagrody rzeczowe.
Kampania – zaplanowana do połowy listopada – obejmuje 100 warszawskich placówek, w których pod opieką jest ok. 5 tys. dzieci. Akcję realizuje Henkel Polska we współpracy z agencją Event Pro, która napisała scenariusz spektaklu oraz udostępniła swoich aktorów.
Dołącz do dyskusji: „Czarownica Próchnica” reklamuje Vademecum Junior w przedszkolach