Czekoladowy bar w kampanii piwa Carlsberg (wideo)
Firma Carlsberg postawiła w londyńskiej dzielnicy Shoreditch bar piwny w całości wykonany z czekolady. Serwowała w nim piwo przez pół dnia.
Bar miał pięć metrów szerokości, trzy metry wysokości i dwa metry głębokości. Wszystko, poza nalewakiem piwa, zrobione było z czekolady. Nawet stołki barowe, telewizor czy kufle z logo Carlsberga. Na jego budowę zużyto około pół tony czekolady.
Impreza związana była z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi. Odbyła się w minioną środę, trwała od południa do godz. 17.
Pomysłodawcami tego eventu były agencja Fold7 i Carlsberg. Konstrukcję baru wykonały firmy BlackJack Promotion i Talon Outdoor, przy design'ie pomógł Prudence Staite (prace trwały trzy miesiące). OMD odpowiadało za zakup mediów, a Marketing Store - za aktywności w social media.
Dołącz do dyskusji: Czekoladowy bar w kampanii piwa Carlsberg (wideo)