Czołowe portale poradzą sobie z gospodarczym kryzysem
Według eMarketera, "Wielka Czwórka" internetowych portali na rynkuamerykańskim bez problemu poradzi sobie z obecnymi niepokojami wgospodarce
Firmę utwierdzają w tym przekonaniu dobre wyniki finansoweGoogle w I kwartale bieżącego roku, w tym 33-procentowy wzrostzysków netto z reklam w USA - informuje serwis MarketingCharts.
Do wspomnianej "Wielkiej Czwórki" portali poza Google zaliczasię również MSN, AOL oraz Yahoo. Według eMarketera, w całymbieżącym roku zanotują one łącznie 21,7 procenta wzrostu dochodów zinternetowych reklam w USA. Dla porównania cały rynek reklamyonline zanotuje wzrost wydatków o 22,7 procenta.
Największy wzrost dochodów zdaniem eMrketera zanotuje w bieżącymroku Google (o 32,1 procenta), a następnie MSN (o 22,4 procenta),AOL (o 9,6 procenta) oraz Yahoo (o 7,9 procenta).
Dołącz do dyskusji: Czołowe portale poradzą sobie z gospodarczym kryzysem