Czołowi menedżerowie awansowali w Publicis Communications
Arthur Sadoun, CEO Publicis Communications (należą do niej m.in. Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH), ogłosił szereg nominacji w strukturze tej grupy. Ich celem jest zwiększenie szans każdej z agencji grupy na pozyskiwanie nowych klientów.
Carla Serrano i Bill Kanarick zostały powołane na stanowiska co-chief strategy officer w Publicis Communications. Carla Serrano nadal pozostaje CEO Publicis w Nowym Jorku, a Bill Kanarick będzie kontynuować pracę jako dyrektor ds strategii w Publicis.
Z kolei Kate Stanners , globalny dyrektor kreatywny Saatchi&Saatchi została globalną prezes agencji. Stanners zastępuje na tym stanowisku Kevina Roberta, który zrezygnował z zajmowanej funkcji po skandalu jaki wywołał swoimi wypowiedziami na temat różnorodności płciowej w branży reklamowej.
Judy John, obecnie CEO i CCO Leo Burnett Kanada obejmuje funkcję dyrektora kreatywnego Leo Burnett w Ameryce Północnej, a Brent Nelson zostanie nowym chief strategic officerem Leo Burnett w Ameryce Północnej.
Valerie Henaff, CEO Publicis Conseil objęła z kolei stanowisko globalnego prezesa Publicis Worldwide. Ponadto Loris Nold jako CEO Publicis Communications nadzoruje region Azji i Bliskiego Wschodu, a Justin Billingsley – na takim samym stanowisku odpowiada za region Ameryki Łacińskiej i Europy.
Dołącz do dyskusji: Czołowi menedżerowie awansowali w Publicis Communications