SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje w przetargu mediowym Fundacji Orły Sportu

Do przetargu Fundacji Orły Sportu na usługi planowania i zakupu mediów zgłosiły się cztery agencje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie ponad 800 tys. zł. 

Przetarg Fundacji Orły Sportu dotyczy planowania oraz zakupu mediów internetowych (kampania digital) na potrzeby przeprowadzenia kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”, a także przeprowadzenia badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów. 

Kampania ma wystartować 2 września, potrwa 3 miesiące, a jej budżet wynosi 811,8 tys. zł. 

Do przetargu zgłosiły się cztery agencje: Media Context (z ceną ok. 660 tys. zł), Ideo Force (458,1 tys. zł), Socialtime (550 tys. zł) i Performance Media Prosta (810,9 tys. zł). 

 

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu mediowym Fundacji Orły Sportu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl