Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego
Bankowa część Grupy ING ogłosiła w kilku krajach przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. W Polsce walczą o nią Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare.
ING Bank Śląski wybierze firmę do obsługi swojego budżetu mediowego w Polsce, kierując się przede wszystkim zaoferowanymi warunkami zakupu mediów (45 proc. ważności tej decyzji), a także transparentnością modelu współpracy oraz strategią i jakością obsługi (po 20 proc.). Mniej istotnymi kryteriami jest zespół obsługujący i wynagrodzenie firmy.
W rywalizacji biorą udział Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare, z których ten pierwszy dom dotychczas obsługiwał budżet mediowy ING Banku Śląskiego. Rozstrzygnięcie przetargu – prowadzonego jednocześnie w ośmiu krajach w Europie – jest planowane na połowę bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego