Czteryczwarte wygrywa przetarg na projekt Wyborowa Tamarindo
Agencja brandingowa Czteryczwarte wygrała przetarg, a następnie opracowała design Wyborowa Tamarindo – marki Pernod Ricard stworzonej z myślą o rynku meksykańskim.
Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.
Czteryczwarte dla nowej marki Wyborowej
"Agencja Czteryczwarte zaproponowała dla Wyborowa Tamarindo koncept bardzo energetyczny, pełen kolorów oraz etnicznych patternów i nawiązań kulturowych. Wszystko to podane w świeży, inspirowany sztuką miejską sposób, dedykowany konsumentom, którzy uwielbiają celebrować i spędzać wspólnie czas" - podała agencja w komunikacie.
Zobacz: Wyborowa w nowej odsłonie kampanii "Włącz Tryb Spotkań"
Po launchu produktu w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce, więc efekt pracy agencji można zobaczyć na półkach wybranych sklepów.
Wyborowa Tamarindo to dla firmy Czteryczwarte kolejny projekt realizowany na zlecenie Pernod Ricard.
Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte wygrywa przetarg na projekt Wyborowa Tamarindo